سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به گزارش مشرق، حوالی ظهر سه شنبه گذشته (26 دی‌ماه جاری) اشرار قداره کش پس از توهین و تمسخر یک روحانی ملبس در نزدیکی ساختمان دادگستری کل استان کرمانشاه، با ضربات قمه، شمشیر و مشت اقدام به مجروح کردن وی می‌نمایند و سپس سوار بر یک دستگاه خودروی 206 به راحتی از صحنه جرم می‌گریزند!

به گفته شاهدان عینی، این اتفاق در حالی رخ داده که در دو سوی ساختمان دادگستری و محل وقوع جرم دو مجموعه نیروی انتظامی یعنی قسمت شمالی، ساختمان معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان و قسمت جنوبی نیز به فاصله 500 متر ساختمان فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه قرار دارد.

بر همین اساس روحانی مضروب که دو تن از ضاربان را نیز شناسایی کرده است، با کمک مردم به بیمارستان منتقل می‌شود و به علت شدت جراحات مورد عمل جراحی قرار می‌گیرد.

روحانی جوان مشهدی عصر همان روز به همراه تنی چند از شهود شکایت خود را به مقامات انتظامی و قضایی استان ارائه می‌کند و همچنان در انتظار شناسایی و برخورد قاطع مسئولان ذیربط با مهاجمین است.

 

ادامه مطلب...




برچسب ها : اشرار، حمله به روحانی  ,


      

پیامک‌های تسلیت شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام

دست زمانه بار دگر اشتباه کرد          زهری، بهار زندگی ام را تباه کرد

حال و هوای ملتهب حجره ی مرا           همرنگ سرخی شفق قتلگاه کرد

چشمان سامرا از بغض هاى جارى، تمام شدنى نیست.

التهاب و داغدیدگى، به فراخور این غم در کوچه هاى شهر بیداد مى کند.

باد نوحه گر، گذارش به نخل هاى گیسوپریش مى افتدکه ردیف به ردیف، دست خوش فراق شده اند.

رسانده زهر جفا تا به چرخ آه مرا               گرفته است زکف معتمد رفاه مرا

به زندگانی من نیز زهر خاتمه داد                   به دست و پیکر لرزان ببین گواه مرا

امام حسن عسکرى علیه ‏السلام :
تقواى الهى پیشه کنید و مایه زینت ما باشید ، نه مایه سرشکستگى ما .
(بحارالأنوار، 78 / 372)

با چشم هایی که کبود و تار هستند                   روی پسر را بیش از این دیدن محال است

ای تشنه لب با لرزش دستی که داری                 آب از لب این ظرف نوشیدن محال است
***
امروز که صاحبِ عزایت زهراست
چشم همه از غم تو دریا دریاست
داغ تو شکست قامت عالم را
تو رفتی و «سُرَّ مَن رَأی» بی معناست
***
هوای سامره دارد دل هوایی من             دوباره سائلی آمد،درِ حرم بگشا

امام حسن عسکرى علیه ‏السلام :
دو خصلت است که بالاتر از آنها چیزى نیست : ایمان به خدا و سود رساندن به برادران .
(تهذیب الأحکام، 78/374)






برچسب ها : امام حسن عسکری- اس ام اس شهادت  ,

      

در تفسیر امام حسن عسکری (ع) حدیثی وارد شده است که آن را ابویعقوب یوسف بن یزیاد و علی بن سیار روایت کرده اند.که خواندن این حدیث ارزشمند را توصیه می کنیم.

در تفسیر امام حسن عسکری علیه السلام حدیثی وارد شده است که آن را ابویعقوب یوسف بن یزیاد و علی بن سیار روایت کرده اند، این دو بزرگوار می گویند:

شبی در خدمت امام عسکری(ع) بودیم- در آن زمان حاکم آن سامان نسبت به امام (ع) تعظیم می کرد و اطرافیان او نیز احترام می نمودند- ناگهان حاکم شهر از آنجا عبورش افتاد و مردی دست بسته همراه او بود او امام(ع) را که در بالای خانه قرار داشت و از بیرون مشاهده می شد دید، همینکه چشمش به آن حضرت افتاد به خاطر احترام از مرکب پیاده شد.

امام عسکری(ع) فرمود: به جای خود برگرد، و او در حالی که تعظیم می کرد به جای خود یعنی روی مرکب برگشت و عرض کرد: ای فرزند رسول خدا این شخص را امشب کنار یک دکان صرافی گرفته ام به گمان اینکه می خواسته راهی به دکان باز کند و از آن سرقت کند. همین که خواستم او را تازیانه بزنم- و این روش من است متهمی را که دستگیر می کنم پنجاه تازیانه می زنم تا تنبیه او باشد و بعد از آن جرم بزرگتری مرتکب نشود- او به من گفت: از خدا بترس و کاری که باعث خشم خداوند می شود انجام نده، من به راستی از شیعیان علی بن ابی طالب و شیعه این امام بزرگوار پدر کسی که به امر خدا قیام می کند می باشم.

من از او دست برداشتم و گفتم: تو را نزد امام(ع) می برم، اگر آن حضرت گفته ات را تصدیق کرد که از شیعیان او هستی تو را رها می کنم، و اگر دروغ گفته بودی بعد از آنکه هزار تازیانه به تو زدم دست و پایت را قطع خواهم کرد، اکنون او را به حضور شما آورده ام، آیا او همان طور که ادعا کرده است از شیعیان شما می باشد؟

امام (ع) فرمود:

پناه بر خدا می برم، این کجا از شیعیان علی بن ابی طالب می باشد؟ خدا او را در دست تو گرفتار کرده است بخاطر اینکه به خیال خود اعتقاد دارد که از شیعیان حضرت علی (ع) است. ادامه مطلب...




برچسب ها : امام حسن عسکری- شعیه- محب-  ,


      

شهادت امام حسن عسکری





      

 

 

می‌خوام امشب دلم و رها کنم

دل و همراهِ کبوترا کنم

اون و با غصه‌ها آشنا کنم

دلم و عازم سامرا کنم

به سرم زده هوای دیگری

تا بشم زائرِ کوی عسگری







برچسب ها : امام حسن عسکری  , شهادت  ,

      
   1   2   3   4   5      >



پیامهای عمومی ارسال شده

+ http://basirat91.parsiblog.com/Posts/44/%D8%A7%D8%B3+%D8%A7%D9%85+%D8%A7%D8%B3+%D9%87%D8%A7%D9%8A+%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AF%D8%AA+%D8%A7%D9%85%D9%8A%D8%B1%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%88%D9%85%D9%86%D9%8A%D9%86/

+ آیا هاشمی بخاطر کهولت سن رد شد؟ نظر شما چیه؟ چرا شورای نگهبان هنوز نمی گوید بهاطر فتنه بوده.....

+ شیعه به تولّی اَر مُسلَّم گردد.........با رکن تبرّی است که محکم گردد یافاطمه! لعن قاتلت روزی ماست.......یا رب نکند که رزق ما کم گردد لعن الله عمر ثم ابابکر و عمر ثم عثمان و عمر ثم عمر ثم عمر با گفتن این ذکر دل نازنین دختر پیغمبر خدا را شاد کنید. لطفا باز نشر و لایک