خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کرمان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره آزادبودن 33 ساله انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، گفت: در انتخابات 88 برخی بدون ارائه مدرک مسأله تقلب را مطرح کردند که خدواند آنها را رسوا کرد؛ اما این افراد بعد از این هم این چنین توطئه‏هایی را تدارک می‏بینند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از کرمان، حجت الاسلام و‏المسلمین سید یحیی جعفری، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کرمان، امروز در خطبه‏های نماز جمعه این شهر گفت: امیدواریم انتخابات آینده از بهترین و پر‏شور‏ترین انتخابات‏های ریاست جمهوری کشور باشد.

امام جمعه کرمان با تأکید بر هوشیاری همگانی در‏ مقابل توطئه‏ای دشمن اظهار داشت: یکی از توطئه‏هایی که آغاز شده و ادامه هم خواهد داشت؛ در مورد انتخابات خرداد 92 است که غرب سردمداری این توطئه را با بیان مسائل و شبهاتی بر‏عهده دارد.

حجت الاسلام و‏المسلمین جعفری افزود: غرب برای توطئه‏افکنی در انتخابات جمهوری اسلامی ایران یک‏بار ادعا می‏کند مردم در انتخابات شرکت نمی‏کنند و در مرتبه بعد مسأله آزادی انتخابات را مطرح می‏کند.

نماینده ولی فقیه در کرمان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره آزادبودن 33 ساله انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: در انتخابات 88 برخی بدون ارائه مدرک مسأله تقلب را مطرح کردند که خدواند آنها را رسوا  کرد؛ اما این افراد بعد از این هم این چنین توطئه‏هایی را تدارک می‏بینند.

وی تصریح کرد: باید دریافت که این توطئه‏ها در جامعه از کجا نشأت گرفته است و امیدواریم که خداوند همه ما را از خواب غفلت بیدار کند.

امام جمعه کرمان در ادامه با اشاره به نزدیک بودن ایام الله دهه فجر و زنده شدن خاطره استقبال میلیونی از امام خمینی(ره)، اظهار داشت: رهبران سیاسی و غیر‏سیاسی دنیا معمولا روزی که پا به عرصه قدرت می‏گذارند؛ مورد استقبال گسترده طرفداران خود قرار می‏گیرند و زمانی که به هر علت عرصه را ترک می‏کنند، از آن بدرقه اولیه خبری نیست، اما در مورد امام عظیم الشأن ما مسأله متفاوت بود که روز استقبال از ایشان در 12بهمن 57، جمعیت 4 میلیون نفری به استقبال ایشان آمدند و همین امام بعد درگذشتشان حدود 10 میلیون نفر در بدرقه و تشییع جنازه ایشان حضور داشتند.

حجت الاسلام و‏المسلمین جعفری در پایان خاطرنشان کرد: افتخار داریم که پیرو امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب هستیم و شاکر خداوند هستیم که مقام معظم رهبری بعد از امام خمینی (ره) زمام امور را به دست گرفت و تا کنون به صورت مطلوب امور را اداره می‏کنند.