سفارش تبلیغ
صبا ویژن


      

حجت الاسلام روانبخش:
چه کسی اصرار بر نخست وزیر میرحسین موسوی داشت با اینکه بیش از 600 صفحه اسناد خیانت او در جنگ و غیر آن منتشر شده بود؟ این افراد امروز شعار اعتدال می‌دهند

 

حجت الاسلام روانبخش با اشاره به مخالفت امام راحل با نخست وزیری بازرگان و ریاست جمهوری بنی صدر افزود: ایشان در خصوص قائم مقامی منتظری نیز مخالف بودند اما نظر مشورتی برخی را پذیرفتند؛ سئوال اساسی این است که چه کسی اصرار بر نخست وزیر میرحسین موسوی داشت با اینکه بیش از 600 صفحه اسناد خیانت او در جنگ و غیر آن منتشر شده بود؟ این افراد امروز شعار اعتدال می‌دهند و می‌گویند کشور باید از دست افراطیون گرفته شود.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش، دبیر سیاسی هفته نامه پرتو در مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب که در مسجد اهل بیت(ع) قم برگزار شد اظهار کرد: بهترین نوع حکومتی که بشر سال‌ها به دنبال آن بوده و امروز به عنوان یک دستاورد بزرگ بشری معرفی می‌شود دموکراسی یا همان مردم‌سالاری است.

وی افزود: چنانچه مردم‌سالاری حاکم شود و آنچه مردم خواستار آن هستند اتفاق بیفتد جای این سئوال است که آیا این شیوه حکومت یک راهکار مطمئن است؟ یا اینکه تصمیمات مجلس و دولت در دولت مردم‌سالار کاملا صحیح خواهد بود؟

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه حکومت‌های به ظاهر دموکرات نیز در حقیقت مردم‌سالاری واقعی نیستند گفت: در آن کشورها سازمان‌ها و نهادهای بزرگ احزاب را مورد حمایت قرار می‌دهند و حزب نیز در صورت پیروزی رئیس جمهور را تعیین می‌کند بنابراین نمی‌توان آن حکومت‌ها را نیز یک مردم‌سالاری حقیقی دانست.

وی ادامه داد: همه تصمیمات روسای جمهور پس از انقلاب صحیح نبوده که نمونه بارز آن تاکید مقام معظم رهبری بر توبه تصمیم‌گیرندگان اوایل دهه 70 مبنی بر کنترل جمعیت است. ادامه مطلب...




برچسب ها : خیانت های هاشمی  ,


      

بسیاری بر این عقیده اند که یکشنبه سیاه مجلس از قبل توسط دو جریان مطرود فتنه و انحراف طراحی شده بود تا مردم را به نظام و انقلاب بدبین کنند و بر روند حضور مردمی در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات آتی ریاست جمهوری تاثیر بگذارند.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، «... از امروز تا روز انتخابات هر کس احساسات مردم را در جهت ایجاد اختلاف به کار گیرد، قطعاً به کشور خیانت کرده است».

بسیاری بر این عقیده اند که یکشنبه سیاه مجلس از قبل توسط دو جریان مطرود فتنه و انحراف طراحی شده بود تا مردم را به نظام و انقلاب بدبین کنند و بر روند حضور مردمی در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات آتی ریاست جمهوری تاثیر بگذارند.

چند روز پیش کیهان در این زمینه نوشت: "بدخواهان با دو بازوی- فتنه و حلقه انحراف- مجلس و دولت را به سوی درگیری تازه سوق داده اند تا از مردم متدینی انتقام بگیرند که حماسه نهم دی را -فارغ از بازی نامزدها- آفریدند، پای انقلاب ایستادند و در همین انتخابات مجلس سال گذشته با مشارکت معنادار خود به دهان دشمن زدند."

سردار کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی نیز دیشب در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در قم، با ارائه 110 صفحه سند و مدرک از پشت پرده ای خطرناک خبر داد که عده ای درصدد تحقق اهداف خود برای به چالش کشیدن نظام و ولایت هستند.

وی نقش هاشمی رفسنجانی در این وقایع را پررنگ ترسیم کرد و از جلسات محرمانه برخی نمایندگان مجلس با وی و اظهارات در این جلسه پرده برداشت که بزودی متن کامل اظهارات وی از سوی پایگاه خبری بی باک منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام روانبخش عضو هیئت علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) نیز در این مراسم تصریح کرد: سیاست‌مداران آمریکایی عقیده دارند که رهبر ایران پشت پرده تمام نقشه‌های استکبار را متوجه می‌شود و آن را اعلام می‌کند؛ امروز دوره ترور، تحریم و جنگ گذشته و تنها یک راه برای غرب باقی مانده و آن انداختن رهبری از چشم مردم و شکستن ولایت است تا فتنه دیگری رقم بخورد و در این میان خواصی که جزو ساکتین فتنه به شمار می‌روند و نیز جریان انحرافی عملا به این مسئله دامن می‌زنند.

روانبخش با بیان اینکه هر فردی تکیه‌گاه یا ساکت فتنه باشد یا به جریان انحرافی وابستگی داشته باشد مورد بیزاری مردم واقع می‌شود گفت: ولایت‌مداری و باورمندی به ارزش‌های اسلامی باید در رأس ویژگی‌های رئیس جمهور آینده باشد.

اما اینکه راس انحراف و فتنه را در کجا باید جستجو کرد، اختلاف نظر می باشد. برخی راس فتنه و انحراف را در خارج از کشور جستجو می کنند و عده ای نیز این دو جریان ورشکسته را بدون نقش آفرینی عوامل داخلی، هیچ می دانند.

اما بی شک انتشار فایل صوتی اول از سوی توکلی و نقش وی و علی مطهری در جنجال سازی علیه دولت و پای ثابت آنها در به حاشیه کشاندن مجلس و به خیانت واداشتن مسئولین در این میان بی تاثیر نبوده و نیست.


علی رغم هشدارهای مکرر حضرت امام خامنه ای مبنی بر وحدت و همدلی و تعامل قوا، این دو نماینده حاشیه ساز مجلس تمام سعی و تلاش خود را برای اختلاف افکنی و ایجاد شکاف در بین مسئولین قوای مختلف انجام داده اند.
ادامه مطلب...




برچسب ها : مجلس، یکشنبه سیاه  ,


      

 

دو راهی ایمان و عاطفه

از امتحان های خطرناک و حسّاس زندگی دنیا  عبور درست و بی خطر از دوراهی جلوه های دنیا است، دو راهی هایی که اگر درست و به موقع انتخاب نشوند تلفات سنگینی را برای حرکت کننده در جاده پر فراز و نشیب دنیا به بار خواهد آورد.

یکی از این دو راهی ها، دو راهی ایمان و عاطفه است، عاطفه پدری و پسری، عاطفه برادری و خواهری، عاطفه شوهر و همسری، عاطفه فامیلی و محبت داشتن به مال و ثروت اندوخته و خانه و کاشانه.

از نگاه قرآن کریم مسلمان و مؤمن واقعی کسی است که در این دو راهی بتواند راهی را انتخاب کند که مورد رضایت خدا و پیامبرش باشد، راهی که انتخابش انسان را از ورود به هلاکت و گمراهی ها  نجات می دهد.

قرآن کریم در سوره مبارکه توبه آیه 24 خطاب به پیامبر می فرماید : بگو: «اگر پدران و فرزندان و برادران و همسران و طایفه شما، و اموالى که به دست آورده‏اید، و تجارتى که از کساد شدنش مى‏ترسید، و خانه هایى که به آن علاقه دارید، در نظرتان از خداوند و پیامبرش و جهاد در راهش محبوبتر است، در انتظار باشید که خداوند عذابش را بر شما نازل کند و خداوند جمعیّت نافرمان بردار را هدایت نمى‏کند! ادامه مطلب...



      

پدر و مادر

 

رفتارت باپدرومادرت چگونه است؟

 

 

رفتارفرزندانت باتو هم همانگونه خواهدبود................................






برچسب ها : پدر و مادر  ,

      
   1   2   3      >



پیامهای عمومی ارسال شده

+ http://basirat91.parsiblog.com/Posts/44/%D8%A7%D8%B3+%D8%A7%D9%85+%D8%A7%D8%B3+%D9%87%D8%A7%D9%8A+%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AF%D8%AA+%D8%A7%D9%85%D9%8A%D8%B1%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%88%D9%85%D9%86%D9%8A%D9%86/

+ آیا هاشمی بخاطر کهولت سن رد شد؟ نظر شما چیه؟ چرا شورای نگهبان هنوز نمی گوید بهاطر فتنه بوده.....

+ شیعه به تولّی اَر مُسلَّم گردد.........با رکن تبرّی است که محکم گردد یافاطمه! لعن قاتلت روزی ماست.......یا رب نکند که رزق ما کم گردد لعن الله عمر ثم ابابکر و عمر ثم عثمان و عمر ثم عمر ثم عمر با گفتن این ذکر دل نازنین دختر پیغمبر خدا را شاد کنید. لطفا باز نشر و لایک