سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دعوت محمد نوری‌ زاد از مراجع برای دیدن فیلم رقص!

یه گفته قدیمی هست که : به طرف راه نمیدادند به ده برود احوال کدخدای ده را میپرسید.......................

به گزارش بی باک به نقل از خبرنگار سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، «محمد نوری‌زاد» از فعالین سابق مطبوعاتی جریان فتنه با انتشار یک فیلم کوتاه رقص در وب‌سایت شخصی خود، مراجع تقلید را به دیدن این فیلم موهن دعوت کرد!

وی در ادامه با ادبیاتی هتاکانه می‌نویسد: «من از همه‌ی مراجع تقلیدمان که با فتاوا و تحکم‌های اسلامی خود حتماً در این اندوه‌سازی بزرگ و ملی نقشی حتمی و محوری داشته و دارند، تقاضا می‌کنم به این فیلم و موسیقی دلنشینش توجه کنند.»

محمد نوری‌زاد پس از انتخابات سال 88 به نامه‌نویسی گسترده روی آورد؛ وی به علت نگارش نامه‌های متعدد توهین آمیز خطاب به مسئولان نظام چندین بار دستگیر شده که هر بار با گذشت و توصیه مقامات ارشد نظام پس از مدتی آزاد شده است.

به گفته برخی کارشناسان، نوری‌زاد دچار «آشفتگی روحی» شده و اکثر نامه‌های وی در چند سال اخیر، تنها موجبات استهزاء خوانندگان و مخاطبان ایرانی را فراهم کرده است.

 

 

آخرین حضور نوری‌زاد در ملاء عام باز می‌گردد به حضور وی در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها که با شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه توسط مردم از نمایشگاه اخراج شد.. ادامه مطلب...



      

جریان تطهیر فتنه گران اینبار نه از دل گروهگ منزوی و مطرود اصلاح طلب بیرون می آید و نه از دل ضدانقلاب و اپوزیسیون بلکه در شرایط فعلی برخی اصولگرایان سابق قرار است که این بار خوش خدمتی به پدر پیر فتنه را بر دوش بکشند اما به قطع آنها نیز همچون سران فتنه تنها عوامل سقوط خود را مهیا می کنند.

 جریان تطهیر فتنه گران اینبار نه از دل گروهگ منزوی و مطرود اصلاح طلب بیرون می آید و نه از دل ضدانقلاب و اپوزیسیون بلکه در شرایط فعلی برخی اصولگرایان سابق قرار است که این بار خوش خدمتی به پدر پیر فتنه را بر دوش بکشند اما به قطع آنها نیز همچون سران فتنه تنها عوامل سقوط خود را مهیا می کنند.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، آیت الله سید احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به برخی تحلیل‌ها در خصوص فتنه‌گران و ماهیت آن‌ها طی چند هفته اخیر گفت: تطهیر فتنه‌گران به یک جریان تبدیل شده است.

بنابر گزارشات، حبیب الله عسگراولادی و افراد معلوم الحالی چون علی مطهری این روزها با چراغ سبز و شاید دستور پدر معنوی فتنه، جریانی را دنبال می کند که از سوی امام جمعه موقت تهران به جریان تطهیر فتنه گران نام گذاری می شود.

عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در نشستی با حضور جمعی از طرفداران حزب موتلفه اسلامی، با بیان تفسیری از سوره «توبه» از «لب بام بودن آفتاب عمرش»، خدمات بنی‌صدر، احساس تکلیفش برای بیان تاریخ به همان صورت که بوده است و اینکه موسوی و کروبی را برادر خود می‌داند و معتقد است هاشمی‌رفسنجانی به راحتی برای انقلاب به دست نیامده است، سخن گفت و انتقادات به مواضع اخیر خود را از وجود آزادی بیان در کشور دانست.

بدنبال اعترضات گسترده به این نوع اظهارات، سید احمد خاتمی خطیب امروز نماز جمعه تهران با اشاره به مناسبت‌های پیش‌روی هفته جاری، گفت: تقوا باید در تمام عرصه‌های جامعه مشاهده شود، من خودم و شما را به تقوا و حریم نگهداری دعوت می‌کنم. تقوی جامع‌ترین آثار اخلاقی است که همچون در پیکره نظام اخلاقی دین از جمله عرصه‌ خانوادگی، تعلیم و تعلم، اقتصاد و ... جاری است.

وی افزود: تقوی باید پوششی باشد که تمام زندگی ما را فرا بگیرد. ادامه مطلب...



      

علامه مصباح یزدی که به مشهد مقدس سفر کرده بود، امروز زیر تیغ جراحی رفت و هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه به سر می برد.

علامه مصباح یزدی که به مشهد مقدس سفر کرده بود، امروز زیر تیغ جراحی رفت و هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه به سر می برد.

به گزارش بی باک، حضرت علامه مصباح یزدی که در مشهد مقدس به سر می برند بعد از سخنرانی امروز خود بدلیل مشکل آپاندیس راهی بیمارستان شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

یک منبع آگاه به خبرنگار بی باک گفت: حال معظم له نسبتا خوب می باشد اما بدلیل کهولت سن امشب در بخش مراقبت های ویژه بستری می باشد.

از همه مسلمین و ملت شریف ایران برای شفای عاجل این عالم بزرگ انقلابی درخواست دعا می شود.

تکمیلی:

حجت الاسلام روانبخش از شاگردان علامه مصباح یزدی از بهبودی حال معظم له خبر داد.

دبیر سیاسی هفته نامه پرتو به خبرنگار بی باک گفت: بعد از نماز صبح امروز جمعه بصورت تلفنی با علامه مصباح یزدی صحبت نمودم که حال وی بسیار خوب و مناسب بود.

وی اظهار داشت: حضرت علامه از ابراز محبت مردم و نخبگان جامعه و همه کسانی که برای سلامتی وی دعا نمودند، قدردانی نمود.


عیادت مسئول بیت رهبر معظم انقلاب در مشهد از علامه مصباح‌یزدی

رئیس دفتر علامه مصباح یزدی از عیادت مسئول بیت رهبری در مشهد از آیت‌اللّه مصباح یزدی خبر داد و گفت: خوشبختانه خطر برطرف شده است و جای نگرانی وجود ندارد.

 

حجت الاسلام حسین جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزار ی آنا، ضمن بیان این مطلب اینکه وضعیت جسمی آیت اللّه مصباح یزدی رو به بهبودی است، گفت: ایشان هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌های مشهد بستری شده و قرار است امروز به بخش عمومی منتقل شوند.

وی افزود: حاج آقا شمقدری مسئول بیت رهبر معظم انقلاب در مشهد و تعداد دیگری از بزرگان حوزه در مشهد با حضور در بیمارستان از آیت اللّه مصباح عیادت کردند.

جلالی همچنین از مردم برای پیگیری وضعیت جسمی علامه مصباح یزدی تشکر کرد و اظهار داشت: خوشبختانه خطر برطرف شده است و جای نگرانی وجود ندارد.





      

انتخابات آزاد!

 





      

بخش هایی از  بیانات امام خامنه ای مدظله العالی در دیدار اعضای دفتر رهبری و سپاه حفاظت ولى امر 1388/5/5

بصیرت خودتان را بالا ببرید، آگاهى خودتان را بالا ببرید. من مکرر این جمله‌ى امیرالمؤمنین را به نظرم در جنگ صفین در گفتارها بیان کردم که فرمود: «الا و لایحمل هذا العلم الّا اهل البصر و الصّبر».(3) میدانید، سختى پرچم امیرالمؤمنین از پرچم پیغمبر، از جهاتى بیشتر بود؛ چون در پرچم پیغمبر دشمن معلوم بود، دوست هم معلوم بود؛ در زیر پرچم امیرالمؤمنین دشمن و دوست آنچنان واضح نبودند. دشمن همان حرفهائى را میزد که دوست میزند؛ همان نماز جماعت را که تو اردوگاه امیرالمؤمنین میخواندند، تو اردوگاه طرف مقابل هم - در جنگ جمل و صفین و نهروان - میخواندند. حالا شما باشید، چه کار میکنید؟ به شما میگویند: آقا! این طرفِ مقابل، باطل است. شما میگوئید: اِ، با این نماز، با این عبادت! بعضى‌شان مثل خوارج که خیلى هم عبادتشان آب و رنگ داشت؛ خیلى. امیرالمؤمنین از تاریکى شب استفاده کرد و از اردوگاه خوارج عبور کرد، دید یکى دارد با صداى خوشى میخواند: «أمّن هو قانت ءاناء اللّیل»(4) - آیه‌ى قرآن را نصفه شب دارد میخواند؛ با صداى خیلى گرم و تکان دهنده‌اى - یک نفر کنار حضرت بود، گفت: یا امیرالمؤمنین! به به! خوش به حال این کسى که دارد این آیه را به این قشنگى میخواند. اى کاش من یک موئى در بدن او بودم؛ چون او به بهشت میرود؛ حتماً، یقیناً؛ من هم با برکت او به بهشت میروم. این گذشت، جنگ نهروان شروع شد. بعد که دشمنان کشته شدند و مغلوب شدند، امیرالمؤمنین آمد بالاسر کشته‌هاى دشمن، همین طور عبور میکرد و میگفت بعضى‌ها را که به رو افتاده بودند، بلندشان کنید؛ بلند میکردند، حضرت با اینها حرف میزد. آنها مرده بودند، اما میخواست اصحاب بشنوند. یکى را گفت بلند کنید، بلند کردند. به همان کسى که آن شب همراهش بود، حضرت فرمود: این شخص را میشناسى؟ گفت: نه. گفت: این همان کسى است که تو آرزو کردى یک مو از بدن او باشى، که آن شب داشت آن قرآن را با آن لحن سوزناک میخواند! اینجا در مقابل قرآن ناطق، امیرالمؤمنین (علیه افضل صلوات المصلّین) میایستد، شمشیر میکشد! چون بصیرت نیست؛ بصیرت نیست، نمیتواند اوضاع را بفهمد. ادامه مطلب...



      
<      1   2   3   4   5      >



پیامهای عمومی ارسال شده

+ http://basirat91.parsiblog.com/Posts/44/%D8%A7%D8%B3+%D8%A7%D9%85+%D8%A7%D8%B3+%D9%87%D8%A7%D9%8A+%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AF%D8%AA+%D8%A7%D9%85%D9%8A%D8%B1%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%88%D9%85%D9%86%D9%8A%D9%86/

+ آیا هاشمی بخاطر کهولت سن رد شد؟ نظر شما چیه؟ چرا شورای نگهبان هنوز نمی گوید بهاطر فتنه بوده.....

+ شیعه به تولّی اَر مُسلَّم گردد.........با رکن تبرّی است که محکم گردد یافاطمه! لعن قاتلت روزی ماست.......یا رب نکند که رزق ما کم گردد لعن الله عمر ثم ابابکر و عمر ثم عثمان و عمر ثم عمر ثم عمر با گفتن این ذکر دل نازنین دختر پیغمبر خدا را شاد کنید. لطفا باز نشر و لایک