سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کرمان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره آزادبودن 33 ساله انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، گفت: در انتخابات 88 برخی بدون ارائه مدرک مسأله تقلب را مطرح کردند که خدواند آنها را رسوا کرد؛ اما این افراد بعد از این هم این چنین توطئه‏هایی را تدارک می‏بینند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از کرمان، حجت الاسلام و‏المسلمین سید یحیی جعفری، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کرمان، امروز در خطبه‏های نماز جمعه این شهر گفت: امیدواریم انتخابات آینده از بهترین و پر‏شور‏ترین انتخابات‏های ریاست جمهوری کشور باشد. ادامه مطلب...



      

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مشهد مقدس با تاکید بر این که مسأله ای که این روزها با عنوان انتخابات آزاد در جامعه مورد بحث قرار گرفته، در واقع همان شعار دشمن است، شنیده شدن این شعار از زبان افرادی که سابقه انقلابی درخشان دارند و در دوران طاغوت متحمل شکنجه شده اند را دور از انتظار دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سیداحمد علم الهدی، امام جمعه مشهد در خطبه های نماز جمعه این هفته، هشت روز اول ماه ربیع الاول را تداوم حزن و عزای ماه های محرم و صفر دانست و گفت: به دلیل شهادت مظلومانه دو فرزند معصوم از فرزندان حضرت زهرا(س) یعنی حضرت محسن و امام حسن عسگری(ع)، ما در این هشت روز هم عزادار هستیم. ادامه مطلب...



      

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قم گفت: برخی در انقلاب دوران مبارزات سخت را پشت سر گذاشته‌اند و آبرویی پیدا کرده‌اند، آنان باید مراقب اعمال و گفته‌های خود باشند تا سبب شادی دشمن را فراهم نکنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، امام جمعه قم در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به شهادت امام حسن عسکری(ع)، گفت: اهل‌بیت(ع) برخودار از فضایل و خصوصیات اخلاقی بودند تا جایی که دشمن به این فضایل اعتراف می‌کند.
وی افزود: معتمد عباسی، امام حسن عسکری(ع) را دارای صیانت نفس، حسن رویه، دانش و عبادت برتر توصیف می‌کند.
امام جمعه قم خاطرنشان کرد: امامان(ع) بر دل‌ها حکومت می‌کردند و از این رو دشمن‌ترین دشمنان در مقابل امامان(ع) تسلیم می‌شدند.
وی با اشاره به این‌که امام حسن عسکری(ع) در مقابل گروه‌های منحرف ایستادگی و مقابله می‌کند، ادامه داد: واقفیه یکی از این گروه‌ها محسوب می‌شود که امامت امام رضا(ع) را نپذیرفته‌اند. ادامه مطلب...



      

طراحان انتخابات آزاد دست‌شان با سازمان سیا در یک کاسه است
 
حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب درباره ورود رهبر انقلاب و انتقاد ایشان از مطرح کنندگان طرح "انتخابات آزاد" عنوان کرد: علت اینکه مقام معظم رهبری شخصا از کسانی که مسئله انتخابات آزاد را مطرح می کنند انتقاد کردند، علل مختلفی دارد و باید ریشه یابی شود.
طراحان انتخابات آزاد دست‌شان با سازمان سیا در یک کاسه است

وی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی جهان نیوز افزود: شروع گفتمان انتخابات آزاد از ناحیه دشمن بود، در حقیقت دشمن وقتی دید که در انتخابات آینده هیچ اهرم فشاری برای تضعیف و مشکل سازی برای ملت ایران اسلامی ندارد، آمد و این داستان آزادی در انتخابات را مطرح کرد.

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار اضافه کرد: هرچند دشمن از ابتدای انقلاب تا به حال سنگ اندازی کرده و موفق نشده، ولی از آنجایی که کارش دشمنی کردن است لذا وارد عرصه شده تا توان خود را جمع کند تا شاید بتواند ضربه ای وارد کند.

  ادامه مطلب...



      

پیش بینی دقیق 6 سال پیش آقا از اوضاع اقتصادی کنونی کشور


 
پیش بینی دقیق 6 سال پیش آقا از اوضاع اقتصادی کنونی کشور

به گزارش جهان، متن زیر بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدارمسؤولان و کارگزاران نظام در تاریخ29 خرداد 1385 است که مرور آن در شرایط کنونی خالی از لطف نیست:

"ما احتیاج داریم که از سرمایه‌گذارى حمایت بشود؛ کارآفرینى بشود؛ تولید داخلى ترویج بشود؛ با قاچاق و فساد مجدّانه مبارزه بشود؛ اشتغال به عنوان یک مبناى اصلى و یک هدف مهم دنبال بشود؛ ثبات و شفافیت و انسجام سیاستها و مقررات اقتصادى انجام بشود ـ مقررات اقتصادى‌اى که امروز یک چیزى بگوییم، فردا عوضش بکنیم، فایده‌اى ندارد ـ مقررات اقتصادى و قوانین ما باید هم ثبات داشته باشند که مردم بتوانند روى آن برنامه‌ریزى کنند، هم باید منسجم باشد و باهم بخواند و شفاف باشد. بازاریابى جهانى، یکى از مهمترین وظایف براى رونق اقتصادى کشور است ـ که جزوِ کارهایى است که ما نکرده‌ایم و جزوِ کم‌کاریهاى ماست ـ و اطلاع‌رسانى کامل از فعالیتها و برنامه‌ها؛ ما بایستى اینها را در نظر داشته باشیم. البته برنامه‌هاى راهبردى اساسى کشور نباید از نظر دور بماند؛ مسئله‌ى ذخایر ارزى مطمئن که کشور بتواند با شوکهاى اقتصادى و ارزى مقابله کند؛ تأمین منابع تولید و سرمایه‌گذارى؛ برنامه‌هاى راهبردى تولید و انتقال آب و انرژى در کشور، جزوِ مسایلى است که ما در چند سال آینده بشدت نیازمان به آنها محسوس خواهد شد؛ اینها بایستى با جدیت دنبال بشود؛ اینها جزوِ همان مقوله‌ى رونق اقتصادى کشور است."





      
<      1   2   3   4   5      >



پیامهای عمومی ارسال شده

+ http://basirat91.parsiblog.com/Posts/44/%D8%A7%D8%B3+%D8%A7%D9%85+%D8%A7%D8%B3+%D9%87%D8%A7%D9%8A+%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AF%D8%AA+%D8%A7%D9%85%D9%8A%D8%B1%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%88%D9%85%D9%86%D9%8A%D9%86/

+ آیا هاشمی بخاطر کهولت سن رد شد؟ نظر شما چیه؟ چرا شورای نگهبان هنوز نمی گوید بهاطر فتنه بوده.....

+ شیعه به تولّی اَر مُسلَّم گردد.........با رکن تبرّی است که محکم گردد یافاطمه! لعن قاتلت روزی ماست.......یا رب نکند که رزق ما کم گردد لعن الله عمر ثم ابابکر و عمر ثم عثمان و عمر ثم عمر ثم عمر با گفتن این ذکر دل نازنین دختر پیغمبر خدا را شاد کنید. لطفا باز نشر و لایک